طولانی شدن رابطه جنسی

پنجشنبه 27 خرداد 1400
20:53
هنر زندگی

روش‌های طولانی شدن رابطه جنسی کدام‌اند؟ رابطه جنسی یک امر بسیار مهم در زندگی مشترک است چراکه تاثیر بسیار زیادی بر رابطه میان زوجین و زندگی زناشویی آنان می‌گذارد و تمام ابعاد زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کمیت در رابطه جنسی بسیار مهم است و نباید در حدی باشد که تنها رفع نیاز کند. یک رابطه جنسی ایده آل، نیم ساعت تا یک ساعت زمان می‌خواهد. روش‌های متعددی برای طولانی‌تر شدن مدت زمان رابطه جنسی وجود دارد که البته بسیاری از آن‌ها به اشتباه رایج شده‌اند و باعث کاهش لذت جنسی می‌شوند. با به کارگیری برخی روش‌ها و تکنیک‌های مناسب و همچنین کمک گرفتن از یک فرد متخصص، می‌توان مدت زمان رابطه جنسی را به طور طبیعی افزایش داد. در ادامه مقاله به بررسی کامل طولانی شدن رابطه جنسی می‌پردازیم.

منبع: طولانی شدن رابطه جنسی

برای دریافت مشاوره در زمینه طولانی شدن رابطه جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

اهمیت رابطه جنسی طولانی

رابطه جنسی یک امر بسیار لذت بخش است که به صورت مستقیم بر سلامت روح و روان و جسم افراد تاثیر می‌گذارد. هر چه کیفیت رابطه جنسی بالاتر باشد، نشاط و کیفیت رابطه عاطفی نیز افزایش می‌یابد. رابطه جنسی نباید کوتاه و در حد رفع نیاز باشد چرا که لذت ناشی از آن تاثیرات بسیار زیادی بر روحیه زوجین و کیفیت زندگی مشترک دارد. طول رابطه جنسی با روش‌های متعددی افزایش می‌یابد. ممکن است برخی مواقع احساس کنید که حوصله رابطه طولانی مدت را ندارید، اما پس از پیش نوازی و تحریک شدن، میل جنسی هم به وجود خواهد آمد. یک رابطه جنسی با کیفیت به حداقل نیم ساعت زمان نیاز دارد. گاهی مشکل کوتاه‌مدت بودن رابطه جنسی به زودانزالی در مردان برمی‌گردد؛ در این زمینه می‌توانید به مقاله‌ی درمان زودانزالی مراجعه کنید.



طولانی شدن رابطه جنسی | روش های غلط

برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی، روش‌های متعددی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها اشتباه هستند. استفاده از این روش‌ها باعث می‌شود که با گذشت زمان، لذت جنسی کاهش یافته و رابطه جنسی بدون آن‌ها امکان پذیر نباشد. از انواع این روش‌ها می‌توان به روش‌هایی همچون داروهای خوراکی و موضعی دیر انزالی، کاندوم‌ها و اسپری‌های تاخیری و محصولات مشابه آن‌ها اشاره کرد. این روش‌ها باعث افزایش مدت زمان رابطه جنسی می‌شوند اما لذت رابطه را کاهش داده و وابستگی ایجاد می‌کنند به طوری که پس از مدتی، رابطه جنسی بدون استفاده از آن‎‌ها امکان پذیر نخواهد بود.



راه های طولانی شدن رابطه جنسی

روش‌های زیر به شما کمک می‌کنند که به طور طبیعی، رابطه جنسی طولانی‌تر و لذت بخش‌تری را تجربه کنید. این روش‌ها عبارتند از:



1. طولانی شدن رابطه جنسی | پیش نوازی و معاشقه

توصیه می‌شود که برای شروع رابطه جنسی عجله نداشته باشید. رابطه جنسی خود را برای زمانی بگذارید که وقت کافی داشته باشید. در رابطه جنسی آرامش داشته باشید و با صبر و حوصله به نوازش و معاشقه شریک جنسی خود بپردازید. پیش نوازی و عشق بازی باعث تحریک بیش تر دو طرف می‌شود و کیفیت رابطه را افزایش می‌دهد. برای شروع این طور فکر کنید که اصلا قصد برقراری رابطه جنسی ندارید و تنها می‌خواهید عشق بازی کنید. در این صورت فرصت بیشتری برای تحریک شدن دارید و می‌توانید طول مدت رابطه جنسی خود را افزایش دهید. برای اطلاع از روش‌های عشق بازی با همسر کلیک کنید.


2. طولانی شدن رابطه جنسی | مکانی آرام و بدون استرس

توجه داشته باشید که یک رابطه لذت بخش و با کیفیت به یک مکان مناسب و آرام نیاز دارد. مطمئن باشید که مکان مورد نظر، یک حریم خصوصی برای شما باشد چرا که اگر احساس امنیت نداشته باشید، نمی‌توانید به خوبی از رابطه لذت ببرید و تنها به فکر انزال زودرس خواهید بود. در این شرایط مغز احساس ناامنی می‌کند و انزال و ارضای جنسی را تسریع می‌کند تا هر چه زودتر از آن مکان خارج شوید. پس به مکان رابطه جنسی‌تان توجه داشته باشید چرا که یک اصل مهم در کیفیت و طول مدت رابطه جنسی می‌باشد.


3. طولانی شدن رابطه جنسی | تمرینات کگل

تمرینات کگل باعث تقویت عضلات لگن شده و موجب می‌شوند تا فرد کنترل بیش‌تری بر روی انزال خود داشته باشد. در واقع تمرینات کگل زمانی مفید هستند که ارضا شدن نزدیک است و قصد دارید آن را به تعویق بیاندازید. در صورت سلامت و قدرت عضلات لگن، مدت زمان معاشقه و رابطه جنسی افزایش می‌یابد و بهبود کیفیت رابطه جنسی حاصل می‌شود. برای آشنایی با روش انجام این تمرینات مقاله‌ی تمرینات کگل را مطالعه کنید.


4. تکنیک فشردن

این تکینک به این صورت است که مرد در حین رابطه جنسی و هنگامی که احساس می‌کند انزال نزدیک است، آلت تناسلی خود را خارج می‌کند و سر آن را فشار می‌دهد. این کار باعث یک احساس توقف در او می‌شود و کمک می‌کند که ارضا شدن خود را به تعویق بیندازد. وقتی احساس ارضا شدن از بین رفت، دوباره دخول کرده و به رابطه جنسی ادامه می‌دهد. این تکنیک را می‌توان تا جایی ادامه داد که هر دو طرف به اوج لذت جنسی برسند و آماده ارضا شدن باشند.


5. تکنیک شروع و توقف

قانونی نیست که بگوید رابطه جنسی باید بدون توقف ادامه داشته باشد. تکنیک شروع و توقف به این صورت است که پس از تحریک شدن و زمانی که احساس می‌کنید ارضا شدن نزدیک است، رابطه جنسی را متوقف می‌کنید. پس از مدتی، رابطه جنسی و تحریک را دوباره شروع کنید. این تکنیک باعث می‌شود که طول مدت رابطه جنسی افزایش یابد و ارضا شدن به تعویق بیفتد. برای اطلاع بیشتر در مورد روش استارت استاپ و تکنیک مسترز و جانسون جهت درمان زودانزالی و افزایش طول رابطه جنسی کلیک کنید. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه روش استارت استاپ و تکنیک مسترز و جانسون کلیک کنید.


6. تغییر پوزیشن

بهتر است که در طول رابطه جنسی، چندین بار مکث کرده و پوزیشن خود را تغییر دهید. این کار باعث افزایش جذابیت رابطه جنسی می‌شود و به طولانی‌تر شدن و افزایش کیفیت آن کمک می‌کند. توجه داشته باشید که برای افزایش کیفیت روابط زناشویی خود به آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه جنسی نیاز دارید. پس در این موارد خجالت را کنار گذاشته و برای بهبود روابط زناشویی خود اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه جنسی کلیک کنید.



تاثیر خدمات روانشناسی بر طولانی شدن رابطه جنسی

در بسیاری از مواقع کیفیت کم و کوتاه بودن زمان رابطه جنسی به مشکلات و نگرانی‌های روحی و روانی برمی‌گردد. با کمک روانشناس می‌توانید این مسائل را شناسایی کنید و با درمان و حل آن‌ها علاوه بر رابطه جنسی و زناشویی، افزایش کیفیت را در سایر جنبه‌های زندگی خود نیز مشاهده نمایید. همچنین روانشناس با ارائه راهکارهای اصولی و غیردارویی در افزایش طول مدت رابطه جنسی و کیفیت آن به شما کمک می‌کند. متخصصان و روانشناسان مرکز مشاوره حامی هنر زندگی در خدمات شما هستند تا به صورت حضوری و تلفنی در این زمینه یاری‌تان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.



مرکز مشاوره حامی هنر زندگی

با توجه به افزایش فشارهای روانی و استرس های روزمره ، امروزه بسیاری از افراد نیاز دارند از خدمات روانشناسی استفاده کنند اما با توجه به به مشکلاتی هم چون کمبود وقت و یا مسائل اقتصادی ممکن است برخی از افراد چشم بر روی این نیاز خود ببندند و از دریافت مشاوره پشیمان شوند . مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی با گردآوری کادری مجرب و متخصص این امکان را مهیا کرده تا به صورت تلفنی با متخصصان تماس بگیرید.


در مشاوره تلفنی هزینه کم تری پرداخت می شود و مسائلی هم چون رفت و آمد و معطلی نیز حذف می شود. در مشاوره تلفنی کیفیت جلسات مشاوره به هیچ عنوان پایین نمی آید و می توانید کل فرایند درمان را به صورت تلفنی پیش ببرید. متخصصان حامی هنر زندگی در خدمت شما هستند تا در زمینه حل مسائل و مشکلات یاری تان کنند. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی کلیک کنید.

منبع: طولانی شدن رابطه جنسی

برای دریافت مشاوره در زمینه طولانی شدن رابطه جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هنر زندگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]