میک لاو چیست؟

شنبه 2 مرداد 1400
18:25
هنر زندگی

آیا می دانید میک لاو چیست؟ در ابتدا باید گفته شود که در بسیاری از مواقع به دلایل بسیاری که از مهم ترین آن ها تعصبات کاذب در بین خانواده ها است، نبود سواد جنسی مورد نیاز در روابط زناشویی افراد باعث می شود به مرور در بین زوجین جدایی های عاطفی و حتی طلاق و خیانت اتفاق بیفتد. امروزه روابط جنسی در بین زوجین و در بین خانواده ها موضوعی بسیار جدی تلقی می شود و باید به آن پرداخته شود. بسیار شنیده ایم که افراد از دو واژه سکس و میک لاو یک برداشت مشترک دارند و بر همین اساس در این مقاله خواستار آشنایی با واژه ی میک لاو خواهیم بود. برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

منبع: میک لاو چیست؟

برای دریافت مشاوره در زمینه میک لاو چیست؟ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

میک لاو چیست؟

در تعریف از واژه میک لاو (make love) باید گفته شود میک لاو به حالتی از ارتباط بین زوجین گفته می شود که همراه با رابطه صمیمی و نزدیکی عاطفی و روحی در بین زوجین هست و این ارتباط نزدیک از این جهت بسیار حائز اهمیت است که می تواند باعث ارضای طرفین از نظر عاطفی شود و از همین رو بسیار به نزدیکی افراد با یکدیگر می پردازد. اگر قرار باشد معادل فارسی برای واژه میک لاو به کار برده شود باید گفت میک لاو در واقع می تواند همان عشق بازی باشد با این تفاوت که در میک لاو به هیچ عنوان هدف اصلی ایجاد و بر قراری رابطه جنسی نخواهد بود.


می تواند منجر به رابطه جنسی و سکس شود اما از نظر اهداف، هدفی برای بر قراری رابطه جنسی در واژه و همچنین در عمل میک لاو وجود نخواهد داشت. در عمل میک لاو، زوجین با یکدیگر به نوازش، لمس کردن و همچنین ابراز عشق و علاقه هم به صورت کلامی و هم به صورت عملی پرداخته و از این طریق می توانند طرف مقابل و همسر خود را از نظر عاطفی ارضا کنند. با توجه به این دانش که ارضای طرفین از نظر عاطفی بسیار موثرتر از ارضای دو طرف از نظر جنسی خواهد بود و می تواند باعث به وجود آمدن احساس نزدیکی بیشتر در بین طرفین باشد، می توان گفت انجام میک لاو بسیار اهمیت بیشتری نسبت به بر قراری رابطه جنسی خواهد داشت.




ویژگی های میک لاو

میک لاو در روابط زناشویی افراد بسیار پر اهمیت است و از ویژگی های مثبت بسیاری برخوردار است. از این رو باید به ویژگی های میک لاو پرداخته شود و با افزایش دانش نسبت به انجام دادن میک لاو در زوجین، با برخورداری از ویژگی های این عمل سطح عاطفی و نزدیکی خود با همسر را افزایش داده و همین طور باعث افزایش کیفیت سطح زندگی مشترک در بین افراد شود. میک لاو می تواند همچنین باعث افزایش عشق و علاقه در بین زوجین شده و افراد را ترغیب کند تا برای عشق و بهبود کیفیت زندگی خویش بخواهند به انجام هر چه بیشتر این عمل روی آورند. میک لاو همچنین باعث عمیق تر شدن عشق و ماندگار تر شدن علاقه افراد نسبت به همدیگر می شود.


امروزه متاسفانه در اجتماعات قابل مشاهده است که افراد پس از مدتی علاقه و عشق خود نسبت به شخصی را از دست می دهند و این منجر به جدایی افراد از یکدیگر می شود. از همین رو انجام میک لاو می تواند باعث شود افراد به سادگی عشق در اعماق پیچیدگی آن پی برده و بتوانند عشق و رابطه با دوامی برای خود به وجود آورند. میک لاو می تواند به افراد احساس خوب هدیه دهد. این احساس می تواند باعث شود افراد تمایل بسیار بیشتری نسبت به انجام دادن میک لاو داشته باشند تا نسبت به برقراری رابطه جنسی.


همچنین انجام عمل میک لاو می تواند به نحوی باعث بهبود روابط جنسی، روابط کلامی و روابط میان فردی شود که این خود می تواند یکی از تاثیر گذار ترین ویژگی های میک لاو باشد. در واقع می توان این گونه بیان کرد که میک لاو در خلال خود دارای عناصر وجودی خواهد بود که چیزی فراتر از بدن است و همین امر می تواند باعث شود میک لاو بسیار مهم تر و حیاتی تر از رابطه جنسی و سکس شود. با انجام میک لاو افراد نمی توانند از همدیگر جدا شده و به ازبین رفتن زندگی مشترکشان حتی فکر کنند. برای کسب اطلاع بیش تر در زمینه سرد شدن رابطه زناشویی کلیک کنید.






میک لاو چیست | میک لاو چگونه انجام می گیرد؟

در این بخش از مقاله میک لاو چیست به بررسی روش انجام میک لایو می پردازیم. باید این نکته ذکر شود که میک لاو به هیچ عنوان حتی شبیه فیلم های پورن هم نخواهد بود. از این جهت که در صنعت پورن، حتی اگر نوازشی هم مشاهده شود اما به هیچ نحو این نوازش شباهتی به نوازش در میک لاو ندارد. زیرا در فیلم های پورن عشق بازی که بر قرار است، هدف آن تنها رسیدن به سکس خواهد بود و از همین رو می توان گفت که میک لاو این تفاوت را دارا است که هیچ گونه هدفمندی برای بر قراری رابطه جنسی پس از ابراز عشق و نوازش های کلامی و عملی نخواهد داشت.


در انجام عمل میک لاو می توان این گونه اظهار داشت که افراد می توانند با ایجاد یک محیط کاملا عاشقانه و به دور از شلوغی، ایجاد یک محیط با آرامش زیاد، حتی افراد می توانند با کمتر کردن روشنایی اتاق خواب باعث القای هر چه بیشتر عشق و آرامش شوند.


روش انجام عشق بازی

روشن کردن شمع در اطراف اتاق به گونه ای که بتواند نشانگر عشق باشد و همچنین ایجاد یک موسیقی عاشقانه و بی کلام با صدای اندک می تواند باعث به وجود آمدن فضای میک لاو شود. زوجین می توانند کنار یکدیگر نشسته و به بوسه های عمیق با یکدیگر بپردازند. در جریان میک لاو ابراز عشق و علاقه به نحوی هم به صورت کلامی با بیان جملات عاشقانه و همچنین به صورت عملی با انجام کار های عاشقانه همانند نوازش مو ها و همچنین نگاه های خیره به یکدیگر انجام می شود.


این ها مواردی هستند که در انجام میک لاو می توانند اهمیت داشته باشند. باید دوباره به این نکته متذکر شد که در میک لاو به هیچ عنوان خواستار بر قراری رابطه جنسی نخواهد بود. میک لاو تنها خواستار ارضای طرفین از نظر عاطفی است و از همین رو نمی توان گفت که هدف میک لاو سکس است زیرا سکس در واقع خواستار ارضای جنسی افراد است. به همین دلیل در بسیاری از موارد می توان شاهد بود که میک لاو به سکس و بر قراری رابطه جنسی منتهی نمی شود. برای اطلاع بیش تر از عشق بازی با همسر کلیک کنید.




سکس چیست؟

سکس یا بر قراری رابطه جنسی که در فرهنگ هایی به آن آمیزش جنسی هم گفته می شود، بُعد دیگری از عشق است که البته همراه با اهداف شهوانی و نیاز های جنسی افراد خواهد بود. سکس در واقع به اهمیت بدنی و جسمی و جنسی عشق اشاره دارد که البته باید گفت برای تداوم روابط زناشویی و زندگی مشترک افراد بسیار اهمیت دارد. سکس می تواند یک عمل کاملا جنسی بوده و حتی در بسیاری از مواقع به دور از ویژگی های علاقه و عشق انجام بگیرد. سکس بر قراری رابطه جنسی خواهد بود که می تواند به نیاز جنسی افراد و غریزه توجه کند و نیاز های جنسی افراد را ارضا کند‌.


سکس در نوع خود یکی از الزامات زندگی مشترک خواهد بود و باید این گونه شرح داد که سکس نیازمندی افراد به بر قراری رابطه جنسی و بر طرف کردن این نیاز را پاسخ می دهد و از همین رو همانند عادات و نیاز های به غذا برای رفع گرسنگی و همچنین نیاز به آب برای رفع تشنگی، نیاز به خواب برای رفع خستگی و نیاز به هورمون هایی برای رفع استرس و اضطراب، نیاز به سکس برای رفع نیاز جنسی انسان ها هم اهمیت بسیاری خواهد داشت. سکس تاکید بر ابزار بدنی و جسمی دارد و از همین رو با تاکید بر نیاز جنسی افراد به غریزه انسان ها پاسخ می دهد و به همین دلیل نمی تواند پاسخگوی نیاز های عاطفی افراد به یکدیگر باشد. برای اطلاع بیش تر در زمینه رابطه جنسی کلیک کنید.





ویژگی های سکس

سکس در واقع عملی برای پاسخگویی به غریزه انسان است. از همین رو از ویژگی های جسمی او می توان به بالانس شدن هورمون های بدن افراد، تنظیم وضعیت جسمی و همچنین کسب و افزایش آرامش در بدن شود. از لحاظ خلق و خو با توجه به کاهش استرس، می تواند بر کیفیت خلق و خوی افراد تاثیر مثبت داشته باشد. وجود سکس در هر رابطه ای بسیار اهمیت بخش است و یک زندگی زناشویی موفق برای تداوم خود نیازمند به برقراری رابطه ی جنسی می باشد. سکس در بسیاری از موارد می تواند بدون عشق و علاقه باشد زیرا صرفا پاسخی به غریزه طبیعی انسان است و از همین رو در بسیاری از مواقع می تواند بدون وجود عشق و علاقه به وجود آید.


سکس می تواند با انجام مستمر از طرف زوجین، به بهبود روابط بین زوجین انجام شود. زوجین می توانند با انجام روابط جنسی به دوام و تمایل خود به انجام دوباره رابطه جنسی و سکس بیفزایند و همین امر موجب می شود که نزدیکی بسیار بیشتری بین زوجین اتفاق افتد. باید به این موضوع پرداخته شود که سکس در واقع امری لذت بخش برای هر دو جنس به حساب می آید. سکس می تواند شرایط زندگی مشترک افراد را به سمت شرایطی مطلوب کشانده و باعث شود زوجین خواستار فرزند آوری شوند.


همان طور که قابل مشاهده است تنها روش برای فرزند آوری برقراری رابطه جنسی است؛ از همین رو از جمله ویژگی های مهم و تاثیر گذار سکس که در حیطه جامعه شناسی و مردم شناسی نیز مورد بررسی قرار گرفته است، فرزند آوری و افزایش جمعیت جهانی است. امروزه مشاهده می شود که در کشور هایی که جمعیت آن ها رو به پیری است، افراد این جوامع را به فرزند آوری ترغیب می کنند پس این مساله در موضوع جامعه شناسی و موضوع پیری جامعه که امروزه از جمله موضوع های مهم در روانشناسی خواهد بود می تواند بسیار پر اهمیت باشد. برای اطلاع از زمان مناسب بچه دار شدن کلیک کنید.



تفاوت میک لاو و سکس

در این بخش از مقاله میک لاو چیست به بررسی تفاوت میک لاو و سکس می پردازیم. برای بیان تفاوت های میان میک لاو و سکس باید ابتدا به این موضوع اشاره کرد که در بسیاری از مواقع و به دلیل نبود سواد جنسی مورد نیاز، اکثر افراد این دو عمل را با یک معنی واحد معنا می کنند. از همین رو نمی توانند به درک تفاوت میان این دو عمل پر اهمیت در بحث روابط جنسی و روابط زناشویی افراد دست یابند.


میک لاو در واقع به نتیجه ارضای عاطفی افراد دست می یابد در صورتی که سکس تنها به ارضای جنسی افراد دست می یابد. ارضای عاطفی افراد به مراتب می تواند بسیار مهم تر از ارضای جنسی باشد. میک لاو با هدف جنسی و برانگیختگی جنسی همراه نخواهد بود و تنها با هدفی والاتر از برانگیختگی جنسی است بنام ارضای عاطفی و ایجاد و افزایش و حتی ابراز عشق به طرف مقابل.


در مقابل سکس تنها به ارضای جنسی و با هدف برانگیختگی جنسی در هر دو طرف صورت می گیرد. میک لاو با هدف سکس انجام نمی گیرد اما اگر میک لاو تبدیل به یک سکس موفق در افراد شود، می توان گفت این یکی از بهترین اتفاقات برای روابط زوجین خواهد بود و باعث می شود افراد به هیچ عنوان به دنبال طلاق و جدایی و حتی خیانت نباشند. زیرا در این رابطه افراد هم از نظر عاطفی و هم از نظر جنسی به برانگیختگی و ارضا رسیده و تا حد بسیار زیادی به یکدیگر نزدیک می شوند.


امروزه بسیار مشاهده می شود که افراد از یکدیگر طلاق عاطفی گرفته و تنها وجه ارتباطشان با یکدیگر این است که در یک خانه به همزیستی مسالمت آمیز با یکدیگر پرداخته اند. باید دانست که سکس می تواند بسیار باعث شود که افراد از نظر جنسی و میک لاو بتواند باعث شود که افراد از نظر عشق و علاقه و احساس به یکدیگر نزدیک شده و احتمال طلاق عاطفی را در افراد کاهش می دهد. برای اطلاع از طلاق عاطفی کلیک کنید.



میک لاو چیست | سخن آخر

به عنوان سخن آخر باید به این موضوع اشاره شود که اگر افراد بتوانند در زندگی زناشویی خود با وجود همه محدودیت هایی که برایشان وجود دارد، به انجام میک لاو با یکدیگر بپردازند و به میک لاو و سکس نگاه مشترکی نداشته باشند، زندگی زناشویی شان بسیار موفق رو به جلو خواهد رفت. میک لایو تمایل افراد برای نزدیکی به یکدیگر را افزایش داده و همچنین میزان صمیمیت در بین زوجین را بسیار بالا می برد. می توان این گونه بیان کرد که انجام میک لاو بدون هدف سکس می تواند مخصوصا برای خانم ها بسیار لذت بخش باشد.


زیرا خانم ها به سکس بدون عشق و علاقه تمایلی ندارند و حتی می تواند برایشان دردناک باشد. اما سکسی که قبل و بعد از آن میک لاو داشته باشد و به نحوی افراد بتوانند به عشق بازی و برقراری رابطه ای عاشقانه با یکدیگر بپردازند، بسیار لذت بخش تر بوده و روابط میان زوجین را بهبود می بخشد. از سوی دیگر توصیه می شود برای حل مشکلات جنسی و زناشویی خود از متخصص کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره تلفنی کلیک کنید.

منبع: میک لاو چیست؟

برای دریافت مشاوره در زمینه میک لاو چیست؟ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


برچسب ها: میک لاو چیست؟ ,
[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هنر زندگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]