نقاط حساس بدن زن

يکشنبه 6 تير 1400
21:51
هنر زندگی

نقاط حساس بدن زن چه نقاطی هستند؟ آگاهی از آن‌ها چه تأثیری بر روابط زناشویی خواهد داشت؟ آشنایی با زبان بدن و نقاط حساس بدن زن در کیفیت رابطه جنسی زوجین تأثیر بسزایی می‌گذارد چرا که زنان برای تجربه یک رابطه لذتبخش به معاشقه و پیش نوازی کافی نیاز دارند. در حقیقت معاشقه زنان را برای شروع رابطه جنسی کامل آماده می‌کند. آشنایی با نقاط حساس بدن زن به شما کمک می‌کند معاشقه دلچسبی داشته باشید و رابطه جنسی هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. در ادامه این مطلب به نکاتی در مورد نقاط حساس بدن زن اشاره کرده‌ایم. ضمن اینکه مشاوره جنسی هم می‌تواند به شناخت شما از این مقوله کمک کند.

منبع: نقاط حساس بدن زن

برای دریافت مشاوره در زمینه نقاط حساس بدن زن می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

ابطه جنسی و شهوت

شهوت انسان از مغز شروع می گردد. زمانی که زن و مرد نسبت به یکدیگر احساس شهوت می کنند، بدن شان به این حس پاسخ می دهد و با تحریکات صحیح می توان اوج لذت جنسی را تجربه کرد. شناختن نقاط حساس بدن زنان در این راستا بسیار اهمیت دارد چرا که با تحریک این مناطق، مرد می تواند شهوت بیش تری در همسر خود به وجود آورد و لذت جنسی بیش تری را به او هدیه کند. زمانی که زن یک ارگاسم و رابطه سرشار از لذت داشته باشد، مرد هم لذت بسیار زیادی می برد.



ضرورت شناخت نقاط حساس بدن زنان

بسیاری از متخصصان بر این باورند که نرسیدن زنان به ارگاسم به دلیل ناتوانی همسر یا پارتنر آن ها می باشد و معمولا هم این ناتوانی ریشه در ناآگاهی مردان از نقاط حساس بدن زنان و عشق بازی صحیح دارد. بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها آلت تناسلی و سینه نقطه حساس زنان است؛ بله این نقاط بسیار مهم و تحریک پذیر هستند اما نقاط حساس دیگری نیز در بدن زنان وجود دارد که تحریک آن ها لذت رابطه جنسی را چندین برابر افزایش می دهد. به طور کلی می توان گفت به بسیاری از اختلالات جنسی در زنان با آگاهی از نقاط حساس و عشق بازی بهتر با آن ها بهبود می یابد. برای کسب اطلاع در زمینه اختلالات ارگاسمی زنان کلیک کنید.



نقاط حساس بدن زن کدامند؟

نقاط حساس بدن نقش اصلی را در برانگیختگی و رابطه جنسی برعهده دارد. نقاط مختلفی در بدن زنان وجود دارد که لمس و تحریک آن‌ها به کیفیت رابطه جنسی شما کمک بسیاری خواهد کرد. از آنجا که لمس و نوازش این مناطق منجر به واکنش‌های جنسی بهتر در زنان می‌شود، تحریک این مناطق برای مردان نیز لذت بیشتری را به همراه خواهد داشت. آشنایی با بدن زنان به مردان این امکان را می‌دهد تا در رابطه با آن‌ها رفتار بهتری داشته باشند. در ادامه به هر یک از این مناطق اشاره خواهیم کرد. شما در عشق بازی با همسر و یا شریک جنسی خود به این نقاط نیاز دارید. برای آگاهی بیشتر درباره آشنایی با بدن زنان کلیک کنید.




1- نقاط حساس : کلیتوریس

بسیاری از تحقیقاتی که در مورد لذت جنسی در زنان انجام شده است نشان می‌دهد که تحریک کلیتوریس یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای تجربه ارگاسم در زنان محسوب می‌شود. ایجاد فشار و لرزش در این ناحیه منجر به احساس لذت زیادی در زن می‌شود. تحریک کلیتوریس زمانی که با تحریک سینه‌ها به خصوص نوک سینه‌ها همراه می‌شود بیشترین تأثیر را بر روی زنان می‌گذارد.


2- نقاط حساس بدن زن : واژن

اگر بخواهیم بدانیم چگونه یک زن را به اوج لذت برسانیم باید با اندام جنسی او آشنایی داشته باشیم. آیا در مورد نقطه جی چیزی شنیده‌اید؟ نقطه جی ناحیه‌ای فرضی درون واژن است که تحریک آن در حین دخول لذت زیادی را برای زن به همراه دارد و منجر به ارگاسم در او می‌شود. البته برخی از محققان معتقدند که نقطه جی عملاً وجود ندارد و نوعی تجربه ذهنی محسوب می‌شود. اما برخی از زنان گزارش می‌کنند که تحریکات عمیق در حین دخول لذت بیشتری برای آن‌ها به همراه می‌آورد و منجر به تجربه ارگاسم می‌شود. این می‌تواند به این دلیل باشد که نورون‌های عصبی زیادی در نواحی انتهایی واژن وجود دارد که تحریک آن‌ها پیام‌های بیشتری از لذت را به مغز می‌رساند.


برای اطلاع بیشتر درباره چگونگی به اوج لذت رساندن زنان کلیک کنید.


3- نقاط حساس بدن زن : لب و دهان

تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که بوسیدن بیشتر از این که در تحریک جنسی مؤثر باشد در ساختن یک رابطه عاطفی عمیق اثرگذار است. با این حال بسیاری از زنان گزارش می‌دهند که لب‌ها یکی از مهم‌ترین نقاط بدن آن‌ها برای تحریک جنسی محسوب می‌شود. در هر صورت این دو نظر منافاتی با یکدیگر ندارند و هر دوی آن‌ها می‌تواند درست باشد. در حقیقت بوسه نه تنها مقدمه مناسبی برای شروع و ادامه رابطه جنسی است بلکه می‌تواند در تقویت ارتباط عاطفی و عشق بازی میان زوجین نیز مؤثر باشد.


برای آشنایی بیشتر درباره عشق بازی با همسر کلیک کنید.


4- گردن

بر اساس مطالعات گسترده‌ای که در مورد پاسخ‌های جنسی زنان انجام شده است، زنان به نوازش آرام گردن خود بسیار حساس هستند و این نوازش‌ها تا حد زیادی به تحریک شدن هر چه بیشتر زنان کمک می‌کند. نکته جالب این جاست که تحقیقات نشان داده زنان با وزن کم‌تر نسبت به تحریکات ملایم گردن خود بیشتر حساس هستند و به آن واکنش بیشتری نیز نشان می‌دهند. گرچه هنوز برای این ادعا توجیه علمی یافت نشده است.


5- سینه‌ها

جالب است بدانید زنان و مردان هردو به تحریک سینه‌ها به خصوص نوک سینه بسیار حساس هستند. تحریک نوک سینه در زنان همان مناطقی از مغز را فعال می‌کند که هنگام تحریک کلیتوریس و واژن فعال می‌شود. درست مانند کلیتوریس ایجاد فشار و لرزش در نوک سینه‌ها منجر به ایجاد لذت بسیار در زن می‌شود و به تجربه ارگاسم کمک زیادی می‌کند.


6- گوش‌ها

گوش‌ها به لمس شدن بسیار حساس هستند علت این امر این است که عصب‌های انتهایی زیادی در این منطقه وجود دارند. البته هنوز دانشمندان نمی‌دانند که چرا تحریک گوش‌ها موجب پاسخ جنسی می‌شود با این ‌حال گوش‌ها نواحی رایجی هستند که در تحریک جنسی بیشتر در زن بسیار تأثیر گذار هستند.


7. باسن

با تحریک نواحی مختلف بدن همسرتان جریان خون در ناحیه باسن نیز افزایش پیدا می‌کند و شما می‌توانید با دست زدن آرام به این ناحیه به تحریک همسر خود کمک کنید. توجه داشته باشید که ماساژ دادن ناحیه باسن و پرهیز از اقدامات خشن کمک کننده است.


8. نقاط حساس بدن زن : سر

سر و مخصوصا نوازش موها می‌تواند در قبل و بعد از رابطه جنسی تاثیر بسیار زیادی در ارتباط شما با همسرتان داشته باشد و یکی از نقاط حساس بدن زن محسوب می‌شود. خانم‌ها علاقه زیادی دارند که همسرشان با نوازش موها قبل و بعد از رابطه محبت‌شان را نشان دهند.


برای شناخت بیشتر درباره رابطه جنسی کلیک کنید.


9. شکم و ناف

نوازش شکم و ناف برای خانم‌ها می‌تواند با لذت بالایی همراه باشید. سعی کنید که با بوسیدن، نوازش، لیسیدن و غلغلک دادن این ناحیه همسر خود را تحریک کنید. می‌توانید به آرامی شروع به بوسیدن این ناحیه کرده و به طرف لگن و ناحیه کلیتوریس حرکت کنید.


10. نقاط حساس بدن زن : دست‌ها

از جمله نقاط حساس در بدن خانم‌ها دست‌ها و مخصوصا ناحیه مچ دست است. ناحیه نبض را با بوسه‌های آرام و نوازش در کنار حرکات زبان تحریک کنید. بیشتر خانم‌ها و آقایان از این موضوع اطلاعی ندارند پس مطمئن باشید که بعد از یک بار تجربه آن شگفت زده می‌شوید. همچنین برای نوازش دست‌ها بهتر است که از ناحیه انگشتان شروع کرده و به آرامی کل دست را نوازش کنید.


11. زانوها

زانوها نیز از نقاط حساس بدن زنان هستند. برای این که بتوانید در حین رابطه جنسی، زانوهای همسرتان را نوازش کنید، می توانید زانوها را بالا آورده و بر روی شانه های خود قرار دهید. در طول رابطه جنسی با دست زانو ها را نوازش کرده و سپس دست هایتان را بر روی ساق پا به حرکت درآورید. بوسیدن زانوها نیز در تحریک خانوم ها بسیار تاثیر می گذارد.


کلام آخر

به عنوان نکته پایانی باید بدانید که شناخت بدن همسر از طرف هر دو زوج لازم و ضروری است. زوج‌هایی که در رابطه خود دارای صمیمیت بیشتری هستند، نسبت به جسم و علایق یکدیگر در زمینه‌های مختلف اطلاعات بیشتری دارند. در صورتی که در رابطه جنسی با همسرتان در شناخت نقاط حساس بدن او با مشکل مواجه هستید لازم است که با بهره بردن از مشاور و متخصص در زمینه مسائل جنسی، موضوع را با او در میان گذاشته و بتوانید لذت را دوباره به رابطه جنسی خود بازگردانید.


برای آگاهی بیشتر درباره شناخت بدن همسر کلیک کنید.



سوالات متداول

چرا شناسایی نقاط حساس بدن زن اهمیت دارد؟


شناسایی نقاط حساس کمک می‌کند تا بتوانید رابطه و معاشقه بهتری را تجربه کنید و به اوج لذت جنسی برسید. در کنار آن یک رابطه جنسی با کیفیت به صمیمیت و عشق و علاقه بیشتر میان زوجین منجر می‌شود که لازمه آن شناخت بهتر بدن همسر و نقاط حساس او است.

منبع: نقاط حساس بدن زن

برای دریافت مشاوره در زمینه نقاط حساس بدن زن می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


برچسب ها: نقاط حساس بدن زن ,
[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هنر زندگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]